Kawan bagi award.

        Beberapa hari lepas ada kawan tinggalkan mesej kat shoutbox, dia suruh ambil award. huhuhuhuhu... best.. best... best.. Agak-agaknya award apa itu? Award pelakon lelaki popular? Award pelakon pembantu popular? Award pelakon kanak-kanak popular? hmmmmm.... semuanya salah..... Nak tau award apa? Ni dia.... huhuhhu...







                                            One Lovely Blog Award.
        



            Terima kasih pada kawan yang beri award ini. Huhuhuhu.... Nama blog ni pun blog kawan, dan penulis juga suka membahasakan dirinya sebagai kawan, dia juga memanggil para pengunjung blog itu kawan..... Jadi jomlah kita ramai-ramai berkawan dengan Abang Ijal. So jomlah kita berkunjung ke sana.... huhuhuhu...



            Tapi bila ambil award nih, kena jugak jawab beberapa soalan dulu. Tajuk soalan itu berbunyi... 7 perkara tentang aku.


Jadi mari kita mulakan....



7 perkara tentang aku...

1) Aku berasal dari Banting Selangor Darul Ehsan.

2) Aku meminati muzik rock lama-lama, metal. Dan penyanyi feveret aku adalah James hetfield. Sebab suaranya agak bestlah. Bruce Dickinson pun mantap gak.


                              

                Ada macam James Hetfield? Lantak ah... huhuhuhu....




3) Aku seorang yang kurus kering....


4) Aku meminati anime Naruto.... ada sesapa tau kat mana nak donlod episod2 naruto secara percuma? huhuhu...


5) Aku suka berangan yang aku ni hebat dalam seni mempertahankan diri. Macam Chuck Norris ke... Jet Li ke... Jackie Chan ke... Jadi bolehlah aku mempertahankan gadis-gadis, orang tua dan ternakan dari ancaman berbahaya.




Watchaaa.........





6) Aku membaca suratkhabar dri belakang. Sebab aku meminati sukan. Tak kiralah bola sepak, formula 1, tennis, badminton dan tak boleh di lupakan Gimnastik dan gimrama.




7) Aku tak pernah berangan jadi ahli gimnastik.






Ok... sampai di sini sahaja untuk hari ini... Gudbai... huhuhuhu.. Dan tak akan ada entri pasal rambut lagi lepas nih. huhu...


Jom tido... esok nak keje....

                    







Comments

  1. james hetfield & bruce dickinson?

    dua-dua aku tak kenai~

    ReplyDelete
  2. nak anime naruto abg joni?heheh..husband sy banyk animee....dia pengggemar anime...

    ReplyDelete
  3. hahaha..kelakarlah AJ ni hebat dlm pertahanan diir utk pertahankan binatang..hehehe...
    btw,apa2 pun gadis mst diutamakan ye :)

    ReplyDelete
  4. tak aci...

    kartun tu tunjuk
    rambut masih panjang...kui..kui..

    ReplyDelete
  5. hahahaha.lawak la !!!

    ReplyDelete
  6. seriously kalau aku bengkek dengan enkau, aku tak yah buat mende pun. Aku just face to face dengan enkau, peluk dada, pastu tibe-tibe enkau tejelepuk mulut buih-buih

    Kena genjutsu dengan aku ahahhaha aku selalu berangan aku itachi.

    takde, aku just nak bagi tau aku gile naruto jgk. Tak silap aku nak donlod free ade dekat mula2 preview setiap cite naruto kot, web address die. Selalu aku copy dari kawan je.

    Okeh aku nak blah, panggil katak tolong antar aku jap. Kuchiyose no jutsu!

    ReplyDelete
  7. gadisBunga....
    aku kenal sangat si James Hetfield ngan Bruce Dickinson....

    tapi diorg tak enal aku.... harharhar...




    Suriati....
    ye ke? hangtak minat anime? best tuuuuuuuuuuu..... huhuhu...




    Cik Ngah...
    harharhar... saja je tu... beangan sekejap... huhuhu...

    hmmmm... kalau org yg kacau tu badan taf giler.... aku lah org pertama lari.....
    harhahar...




    Ati Masrif....

    harharharhar... tak nak tukar.... sukar gambo rambut panjangneh... huhuhu...



    Cik Rabbit.... harharhar...
    ko ni ah...



    Jurnal urahan...

    kita serupa la geng.... aku pernah terkena.. sekali donlod... tgk2... nruto ckp sepanyol.... hampeh....


    ooooo... panggil katak eh? aku panggil skuad anbu.... ajak pegi karoke... harharhar...

    ReplyDelete
  8. kau ni sebenanye



    NAK GIMRAMA KE NAK TAI CHI???



    dah.



    .

    ReplyDelete
  9. Kalau buat balet tu betul² boleh naik jugak muscle ko tu Bang Jon.. dari situ ko lebih yakin tuk protect orang mahupun menatang lain.. ;D

    ReplyDelete
  10. haha , ternakan yang nak dipertahankan tu 3ekor itik ea ? kihkihkihkih

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.